Super mooie biab manicure vandaag gehad!
De Spa anti-aging booster behandeling is echt de moeite waard! Ontzettend genieten en je huid voelt meteen zoveel prettiger en zachter aan!
Always great service!
Heerlijke behandeling gehad. Lekker ontspannen sfeer.
Ben altijd zo blij als Paresa mijn nagels weer mooi heeft gemaakt.
Paressa is kundig, lief en snel. Kon even snel tussendoor in deze drukke tijd. Topppp
Zeer professioneel en perfectionistisch. heerlijke sfeer.. dus tevreden de deur uit met mooie nagels
Weer helemaal blij!!!
Prachtig gemanicuurde en gelakte nagels, mooi nieuw kleurtje (zoveel keus, altijd moeilijk om te kiezen!). En wimpers en wenkbrauwen ook weer perfect.
Dank je wel Paressa, was weer gezellig!
Paressa heeft mijn nagels weer prachtig gedaan. Ze werkt heel precies en netjes.