5.0
gebaseerd op 116 reviews

Super mooie biab manicure vandaag gehad!

Kim - meer dan 3 jaar geleden

De Spa anti-aging booster behandeling is echt de moeite waard! Ontzettend genieten en je huid voelt meteen zoveel prettiger en zachter aan!

Claudia - meer dan 3 jaar geleden
Rieneke - meer dan 3 jaar geleden

Always great service!

Tina - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad. Lekker ontspannen sfeer.

Astrid - meer dan 3 jaar geleden

Ben altijd zo blij als Paresa mijn nagels weer mooi heeft gemaakt.

Serena - meer dan 3 jaar geleden

Paressa is kundig, lief en snel. Kon even snel tussendoor in deze drukke tijd. Topppp

Ans - meer dan 3 jaar geleden

Zeer professioneel en perfectionistisch. heerlijke sfeer.. dus tevreden de deur uit met mooie nagels

Cindy - meer dan 3 jaar geleden

Weer helemaal blij!!!
Prachtig gemanicuurde en gelakte nagels, mooi nieuw kleurtje (zoveel keus, altijd moeilijk om te kiezen!). En wimpers en wenkbrauwen ook weer perfect.
Dank je wel Paressa, was weer gezellig!

Judith - meer dan 3 jaar geleden

Paressa heeft mijn nagels weer prachtig gedaan. Ze werkt heel precies en netjes.

Diane - meer dan 3 jaar geleden