5.0
gebaseerd op 116 reviews
Mariena - meer dan 3 jaar geleden

Fijne sfeer, een tijdje niet geweest naar mijn nagels zien er weer top uit! Super vriendelijk zoals altijd!

Otte - meer dan 3 jaar geleden

Weer prachtige en verzorgde nagels. Mijn enige probleem hier is dat het zo moeilijk kiezen is tussen alle mooie kleurtjes!

Claudia - meer dan 3 jaar geleden
Monika - meer dan 3 jaar geleden
Tina - meer dan 3 jaar geleden

Fijne behandeling. Paressa neemt de tijd en geeft de behandeling met zorg. Mijn huidje voelde weer heerlijk zacht. Ik kom terug.

Louise - bijna 4 jaar geleden

Paressa is kundig en aardig. De salon is netjes en goed ingericht. Hygiëne is top.

Ans - bijna 4 jaar geleden

Weer superblij met mooie nagels, wimpers en wenkbrauwen! Dank je wel Paressa, het was weer gezellig!

Judith - bijna 4 jaar geleden
Ashna - bijna 4 jaar geleden

Paressa heeft mijn nagels weer prachtig gedaan 😄

Diane - bijna 4 jaar geleden