Mariena
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne sfeer, een tijdje niet geweest naar mijn nagels zien er weer top uit! Super vriendelijk zoals altijd!
Otte
-
meer dan 3 jaar geleden
Weer prachtige en verzorgde nagels. Mijn enige probleem hier is dat het zo moeilijk kiezen is tussen alle mooie kleurtjes!
Claudia
-
meer dan 3 jaar geleden
Monika
-
meer dan 3 jaar geleden
Tina
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne behandeling. Paressa neemt de tijd en geeft de behandeling met zorg. Mijn huidje voelde weer heerlijk zacht. Ik kom terug.
Louise
-
bijna 4 jaar geleden
Paressa is kundig en aardig. De salon is netjes en goed ingericht. Hygiëne is top.
Ans
-
bijna 4 jaar geleden
Weer superblij met mooie nagels, wimpers en wenkbrauwen! Dank je wel Paressa, het was weer gezellig!
Judith
-
bijna 4 jaar geleden
Ashna
-
bijna 4 jaar geleden
Paressa heeft mijn nagels weer prachtig gedaan 😄
Diane
-
bijna 4 jaar geleden