Wenkbrauwen zijn weer erg netjes gedaan
Diane
-
ongeveer 3 jaar geleden
Amina
-
ongeveer 3 jaar geleden
Paressa haar nieuwe ruimte is superleuk ingericht, fijn, gezellig plekje zo! En natuurlijk ook weer erg blij met m'n mooi gemanicuurde en gelakte nagels!
Judith
-
ongeveer 3 jaar geleden
Weer perfecte biab nagels en een goede manicure. De komende maand er geen omkijken naar en altijd verzorgde handen.
Claudia
-
ongeveer 3 jaar geleden
Rieneke
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zoals gewoonlijk weer top. Zo blij met nagels en wenkbrauwen
Ans
-
ongeveer 3 jaar geleden
I am so happy with my treatments. Paressa is amazing and made me feel very relaxed. Would highly recommend and I’ll be back. Thank you 😘
Felicity
-
ongeveer 3 jaar geleden
Weer erg mooi gedaan door Paressa
Diane
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zoals altijd top!
Ans
-
ongeveer 3 jaar geleden
Always professional and kind!
Tina
-
ongeveer 3 jaar geleden