5.0
gebaseerd op 116 reviews

Heerlijke gezichtsbehandeling. Echt een weldaad voor je gezicht en ontspanning voor jezelf.

Claudia - ongeveer 3 jaar geleden

Zo vlak voor de vakantie mijn nagels weer helemaal naar mijn zin! Blijven echt 4-5 weken heel netjes. Zo tevreden!

Astrid - ongeveer 3 jaar geleden

Professional and kind as always! Loving my Biab nails!

Tina - ongeveer 3 jaar geleden

Mijn nagels zijn weer mooi :-)

Ilonka - ongeveer 3 jaar geleden
Tina - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals gewoonlijk was het fijn, netjes en schoon. T is steeds weer even een lekker chill moment

Ans - ongeveer 3 jaar geleden

Perfect gedaan weer

Ans - ongeveer 3 jaar geleden

Weer mijn nagels helemaal mooi verzorgd! Weken geen omkijken meer naar. Heerlijk.

Claudia - ongeveer 3 jaar geleden
Rebecca - ongeveer 3 jaar geleden

Heel goed!!!

Mariena - ongeveer 3 jaar geleden