Heerlijke gezichtsbehandeling. Echt een weldaad voor je gezicht en ontspanning voor jezelf.
Claudia
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zo vlak voor de vakantie mijn nagels weer helemaal naar mijn zin! Blijven echt 4-5 weken heel netjes. Zo tevreden!
Astrid
-
ongeveer 3 jaar geleden
Professional and kind as always! Loving my Biab nails!
Tina
-
ongeveer 3 jaar geleden
Mijn nagels zijn weer mooi :-)
Ilonka
-
ongeveer 3 jaar geleden
Tina
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zoals gewoonlijk was het fijn, netjes en schoon. T is steeds weer even een lekker chill moment
Ans
-
ongeveer 3 jaar geleden
Perfect gedaan weer
Ans
-
ongeveer 3 jaar geleden
Weer mijn nagels helemaal mooi verzorgd! Weken geen omkijken meer naar. Heerlijk.
Claudia
-
ongeveer 3 jaar geleden
Rebecca
-
ongeveer 3 jaar geleden
Heel goed!!!
Mariena
-
ongeveer 3 jaar geleden