top
Nora
-
25 dagen geleden
Nieuwe kleuren dus weer weer prachtige nagels voor de komende maand! Zoals altijd dik tevreden😍
Claudia
-
ongeveer een jaar geleden
Was weer top
Sonja
-
ongeveer een jaar geleden
Mariena
-
ongeveer een jaar geleden
Het was even geleden dat ik hier was, maar de service was perfect. Ik kan niet wachten tot mijn volgende afspraak!
Otte
-
meer dan een jaar geleden
Top ben erg blij met mijn Biab nagels. Werkt super netjes. Keuze uit heel veel kleuren. Fijne vibe. Leuke salon.
Sylvia
-
meer dan een jaar geleden
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
De enige stress die je hebt is het kiezen van de kleur. Verder is het gewoon gezellig en ontspannen.
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Ik heb weer mooie en stevige biab nagels. Je wordt heel vriendelijk geholpen en krijgt goede tips om je nagels mooi te houden.
Astrid
-
meer dan een jaar geleden
Altijd weer top
Sonja
-
meer dan een jaar geleden