5.0
gebaseerd op 116 reviews

top

Nora - 25 dagen geleden

Nieuwe kleuren dus weer weer prachtige nagels voor de komende maand! Zoals altijd dik tevreden😍

Claudia - ongeveer een jaar geleden

Was weer top

Sonja - ongeveer een jaar geleden
Mariena - ongeveer een jaar geleden

Het was even geleden dat ik hier was, maar de service was perfect. Ik kan niet wachten tot mijn volgende afspraak!

Otte - meer dan een jaar geleden

Top ben erg blij met mijn Biab nagels. Werkt super netjes. Keuze uit heel veel kleuren. Fijne vibe. Leuke salon.

Sylvia - meer dan een jaar geleden
Claudia - meer dan een jaar geleden

De enige stress die je hebt is het kiezen van de kleur. Verder is het gewoon gezellig en ontspannen.

Claudia - meer dan een jaar geleden

Ik heb weer mooie en stevige biab nagels. Je wordt heel vriendelijk geholpen en krijgt goede tips om je nagels mooi te houden.

Astrid - meer dan een jaar geleden

Altijd weer top

Sonja - meer dan een jaar geleden