Altijd weer een feestje om je nagels te doen. Er is ook zoveel keus dat je het soms niet meer weet. Maar uiteindelijk toch weer een mooie kleur uitgezocht de Bamboo kleur.En Paressa doet het goed en professioneel. Zij is een topper!!!
Dus een aanrader 😉
Het is voor mij de eerste keer maar met een goed en tevreden gevoel naar huis.
Na elke afspraak weer zeer tevreden en blij met mijn mooie nagels en de vele mooie kleuren.
Spa anti-aging boost behandeling is zo'n aanrader. Met de gezichtsmassage zo heerlijk!
Een mooie frisse ruime zaak. Paressa is kundig en werkt zeer netjes. Ruime keuze in kleurtjes nagellak.
Echt een aanrader dit.
Weer een heerlijke behandeling gehad bij the beauty parlor!
De behandelingen zijn echt heerlijk! En m’n huid wordt er heel blij van iedere keer. Aanrader!
Wat een prachtige nieuwe salon! Met vertrouwde kwaliteit en verzorging! Weer genoten.