5.0
gebaseerd op 116 reviews

Hele goede service met een mooi resultaat.

Aline - meer dan 4 jaar geleden

Fijne behandeling weer! Goede producten en ga altijd weer opgeladen en stralend weg.

Eline - meer dan 4 jaar geleden
Raweena - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk ruim een uur ontspannen, gezellig kletsenen lachen en dan met mooie nagels weer naar buiten gaan

Inge - meer dan 4 jaar geleden

Lekker ontspannen, professionele behandeling, secure styliste, perfect resultaat en fijn dat ik last minuten kon komen. Heel erg happy.

Chynita - meer dan 4 jaar geleden
Madelyn - meer dan 4 jaar geleden

Weer happy met mijn nagels (as always) :)

Roos - meer dan 4 jaar geleden

Weer prachtige nagels. De stempels zijn echt leuk erbij dus die raad ik zeker aan. Een soort extra sieraad.

Claudia - bijna 5 jaar geleden

Mooie salon, fijne behandeling met weer een heerlijke massage. Nieuwe afspraak staat gepland!

Aline - ongeveer 6 jaar geleden

Paressa is een vakvrouw, ik kwam liever niet bij een schoonheidsspecialiste omdat de sfeer vaak niet prettig was. Echter kwam ik in een oase van rust en dat straalt Paressa ook uit en voel je terug in haar werk. Ik heb een quickfix behandeling, en harsen wenkbrauwen en bovenlip. Alles voelt zijdezacht aan.
Ze heeft een vast klant erbij! Aanrader dus.

Esther - ongeveer 6 jaar geleden