Heel fijn en mooi ✅
Is een leuke knusse praktijk.
Aardig en goed!
Nagels werkelijk prachtig gedaan. Super veel kleuren om uit te kiezen als finishing toch. Maar de professionaliteit geeft toch de doorslag bij deze salon.
Geweldig, Paressa luistert goed naar je wensen en is een echt professional. Erg blij met mijn wenkbrauwen.
Paressa geeft een hele fijne ontspannen ervaring en denkt graag met je mee. Aanrader!
Altijd blij als mijn nagels gedaan zijn.
Ben erg tevreden. En het is gezellig!
Ik kom inmiddels al 2 jaar bij The beauty parlor.
Paressa is geweldig en bekwaam in wat zij doet. Ze luistert naar je wensen en denkt mee. De salon is hygiënisch en sfeervol. Altijd even een heerlijk me-time momentje met daarnaast mooie nagels of mooie huid. Wie wilt dat nou niet.
Heel rustgevend, professioneel, persoonlijk en hoog kwaliteit. Qua prijs ook aantrekkelijk.
Al een paar maanden kom ik bij Paressa voor mijn nagels.
Zij is de enige die na 21 jaar heftig nagelbijten, mij van mijn “verslaving” heeft kunnen afhelpen.
Ik ben super blij met Beauty Parlor!