5.0
gebaseerd op 116 reviews

Heel fijn en mooi ✅

Mariena - bijna 4 jaar geleden

Is een leuke knusse praktijk.
Aardig en goed!

Ilonka - bijna 4 jaar geleden
Esther - bijna 4 jaar geleden

Nagels werkelijk prachtig gedaan. Super veel kleuren om uit te kiezen als finishing toch. Maar de professionaliteit geeft toch de doorslag bij deze salon.

Claudia - bijna 4 jaar geleden

Geweldig, Paressa luistert goed naar je wensen en is een echt professional. Erg blij met mijn wenkbrauwen.

Ada - bijna 4 jaar geleden

Paressa geeft een hele fijne ontspannen ervaring en denkt graag met je mee. Aanrader!

Maxime - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd blij als mijn nagels gedaan zijn.
Ben erg tevreden. En het is gezellig!

Marjorie - ongeveer 4 jaar geleden

Ik kom inmiddels al 2 jaar bij The beauty parlor.
Paressa is geweldig en bekwaam in wat zij doet. Ze luistert naar je wensen en denkt mee. De salon is hygiënisch en sfeervol. Altijd even een heerlijk me-time momentje met daarnaast mooie nagels of mooie huid. Wie wilt dat nou niet.

Roos - ongeveer 4 jaar geleden

Heel rustgevend, professioneel, persoonlijk en hoog kwaliteit. Qua prijs ook aantrekkelijk.

Helena - ongeveer 4 jaar geleden

Al een paar maanden kom ik bij Paressa voor mijn nagels.
Zij is de enige die na 21 jaar heftig nagelbijten, mij van mijn “verslaving” heeft kunnen afhelpen.

Ik ben super blij met Beauty Parlor!

Kyliana - ongeveer 4 jaar geleden