5.0
gebaseerd op 116 reviews
Ilva - bijna 2 jaar geleden

Nagels zijn weer perfect gedaan

Tamya - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd perfect!!❤️

Sheila - meer dan 2 jaar geleden

Prima behandeling, netjes en gezellig

Sonja - meer dan 2 jaar geleden

Nog meer prachtige kleuren nagellak! Ik kon niet kiezen en heb dus maar 2 kleuren gedaan. Paressa vrij spel gegeven om daarmee te doen wat ze wilde en het resultaat is zo leuk! Ook weer prachtig gemanicuurd. Ik ben blij en het was weer gezellig! Over 3 weken ga ik weer een ander kleurtje nemen. :-)

Judith - meer dan 2 jaar geleden

Leuk dat Paressa ook zelf met ideeën komt waarvan ze weet dat het bij je past. Opnieuw schitterende nagels waar ik moeiteloos 4 weken mee vooruit kan

Claudia - meer dan 2 jaar geleden

Spa gezichtsbehandeling is een heerlijke verwennerij. Mijn gezicht is er altijd aan toe. Een weldaad. Fijne salon, rustige sfeer en heerlijke ontspannen muziekje.

Claudia - meer dan 2 jaar geleden
Sheila - bijna 3 jaar geleden

Weer goed verzorgde mooie nagels. Hier ben ik elke maand weer heel blij mee.

Claudia - bijna 3 jaar geleden

Knowledgeable and kind as always!

Tina - ongeveer 3 jaar geleden