Nagels zijn weer perfect gedaan
Zoals altijd perfect!!❤️
Prima behandeling, netjes en gezellig
Nog meer prachtige kleuren nagellak! Ik kon niet kiezen en heb dus maar 2 kleuren gedaan. Paressa vrij spel gegeven om daarmee te doen wat ze wilde en het resultaat is zo leuk! Ook weer prachtig gemanicuurd. Ik ben blij en het was weer gezellig! Over 3 weken ga ik weer een ander kleurtje nemen. :-)
Leuk dat Paressa ook zelf met ideeën komt waarvan ze weet dat het bij je past. Opnieuw schitterende nagels waar ik moeiteloos 4 weken mee vooruit kan
Spa gezichtsbehandeling is een heerlijke verwennerij. Mijn gezicht is er altijd aan toe. Een weldaad. Fijne salon, rustige sfeer en heerlijke ontspannen muziekje.
Weer goed verzorgde mooie nagels. Hier ben ik elke maand weer heel blij mee.
Knowledgeable and kind as always!