Geweldig net als altijd!🥰
Weer dolblij met m'n nagels! Paressa weet me steeds weer te overtuigen om een kleurtje te kiezen wat ik zelf niet zo snel zou kiezen en het resultaat is iedere keer prachtig! Ook fijn dat ze even meedacht over een planning richting en rondom vakantie en een bruiloft. De afspraken staan, een luxezorg minder. :-) Dank je wel Paressa!
Zeer professioneel zoals altijd!
Opnieuw prachtige nagels waar ik weer lang plezier van ga hebben. Paressa is rustig en vriendelijk. De tijd vliegt voorbij in zo'n ontspannen sfeer.
Prettige behandeling en vriendelijk
Een heerlijke, ontspannende gezichtsbehandeling gehad, weer prachtige nagels, wimpers en wenkbrauwen. En ook goed advies m.b.t. de producten gekregen. Ik ben helemaal gelukkig! Dank je wel Paressa!
Een hele fijne ervaring. Leuke gesprekken, lekkere achtergrond muziek en weer prachtige nagels.
Heerlijk relaxed en goed uitleg
De behandeling was erg prettig en de sfeer erg relaxd. Echt een moment voor jezelf. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paressa is zeer deskundig en aardig. Je voelt je snel thuis.
Ben zeer tevreden