5.0
gebaseerd op 116 reviews

Geweldig net als altijd!🥰

Inge - ongeveer 4 jaar geleden

Weer dolblij met m'n nagels! Paressa weet me steeds weer te overtuigen om een kleurtje te kiezen wat ik zelf niet zo snel zou kiezen en het resultaat is iedere keer prachtig! Ook fijn dat ze even meedacht over een planning richting en rondom vakantie en een bruiloft. De afspraken staan, een luxezorg minder. :-) Dank je wel Paressa!

Judith - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer professioneel zoals altijd!

Esther - ongeveer 4 jaar geleden

Opnieuw prachtige nagels waar ik weer lang plezier van ga hebben. Paressa is rustig en vriendelijk. De tijd vliegt voorbij in zo'n ontspannen sfeer.

Claudia - ongeveer 4 jaar geleden

Prettige behandeling en vriendelijk

Anneke - ongeveer 4 jaar geleden

Een heerlijke, ontspannende gezichtsbehandeling gehad, weer prachtige nagels, wimpers en wenkbrauwen. En ook goed advies m.b.t. de producten gekregen. Ik ben helemaal gelukkig! Dank je wel Paressa!

Judith - meer dan 4 jaar geleden

Een hele fijne ervaring. Leuke gesprekken, lekkere achtergrond muziek en weer prachtige nagels.

Inge - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk relaxed en goed uitleg

Anneke - meer dan 4 jaar geleden

De behandeling was erg prettig en de sfeer erg relaxd. Echt een moment voor jezelf. Zeker voor herhaling vatbaar.
Paressa is zeer deskundig en aardig. Je voelt je snel thuis.

Ans - meer dan 4 jaar geleden

Ben zeer tevreden

Serena - meer dan 4 jaar geleden