5.0
gebaseerd op 116 reviews

De manicure ging heel precies en rustig in een ontspannen sfeer. Er werd meerdere keren gevraagd of het naar mijn tevredenheid was. Ik ben erg blij over het resultaat en sfeer in de salon was prettig en ontspannen.

Ingrid - ongeveer 6 jaar geleden

Mooie professionele nagels en een open gezellige sfeer !

Charlotte - ongeveer 6 jaar geleden

Ik ben goed geholpen en heb een heerlijke behandeling gehad, de volgende afspraak staat al gepland.

Jeannet - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijke relaxte behandeling gehad. Fijne, rustige salon en Paressa is ook een fijne, rustige en kundige schoonheidsspecialiste.
Denkt mee en geeft goede adviezen. Dank je wel, blij met m'n 'nieuwe' brows, lashes en nails! :-) Ik kom snel weer terug!

Judith - ongeveer 6 jaar geleden

Siked! Na bijna 10 weken mijn wenkbrauwen en wimpers eindelijk weer kunnen laten doen Paressa is professioneel en het eindresultaat is top

Jerez - ongeveer 6 jaar geleden

Fijne rustige salon. Prettige sfeer en alle aandacht voor jou. Er is geen andere klant tegelijkertijd aanwezig. Prachtige nagels en wenkbrauwen voor een nette prijs!

Claudia - ongeveer 6 jaar geleden