5.0
gebaseerd op 116 reviews

Ben super tevreden!

Serena - meer dan een jaar geleden

Heel fijn. Gord geholpen en weer mooie nagels. Meteen een nieuwe afspraak gepland.

Astrid - meer dan een jaar geleden

Weer erg mooi gedaan

Diane - meer dan een jaar geleden

Super tevreden!

Serena - meer dan een jaar geleden

Top!

Sonja - meer dan een jaar geleden

Prachtige goed verzorgde nagels. Heerlijk.

Claudia - meer dan een jaar geleden
Mariena - meer dan een jaar geleden

Deze gezichtsbehandeling is als altijd een weldaad.

Claudia - meer dan een jaar geleden

Nagels weer super voor de komende maand. Iets nieuws dit keer: Cateye. Wat een bijzonder effect. Paressa heeft altijd zo'n ruime keuze. Nu ook mooie herfstblad stickertjes als klein extraatje om het af te maken. Heel blij weer.

Claudia - meer dan een jaar geleden

Altijd fijn bij Paressa

Ans - bijna 2 jaar geleden