Ben super tevreden!
Serena
-
meer dan een jaar geleden
Heel fijn. Gord geholpen en weer mooie nagels. Meteen een nieuwe afspraak gepland.
Astrid
-
meer dan een jaar geleden
Weer erg mooi gedaan
Diane
-
meer dan een jaar geleden
Super tevreden!
Serena
-
meer dan een jaar geleden
Top!
Sonja
-
meer dan een jaar geleden
Prachtige goed verzorgde nagels. Heerlijk.
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Mariena
-
meer dan een jaar geleden
Deze gezichtsbehandeling is als altijd een weldaad.
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Nagels weer super voor de komende maand. Iets nieuws dit keer: Cateye. Wat een bijzonder effect. Paressa heeft altijd zo'n ruime keuze. Nu ook mooie herfstblad stickertjes als klein extraatje om het af te maken. Heel blij weer.
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Altijd fijn bij Paressa
Ans
-
bijna 2 jaar geleden